مراقبت و سلامتی

کفش راحتی مردانه را از کجا بخریم؟

 

یکی از وسایل ضروری در زندگی امروزی کفش ها هستند.علی الخصوص کفش های راحت روزمره جزو کفش های پرطرفدار مشتریان در این روزها هستند.این روز ها انواعی از برند در بازار موجود هستند.این برند ها ممکن است بعضا در ظاهر شبیه به همدیگر باشند اما در باطن هر تولید کننده از مواد متفاوتی در تولید محصولات خود استفاده می کند و در کیفیت، قیمت، مدت ماندگاری و دیگر خصوصیات متفاوت هستند.

از همین جهت، یکی از دغدغه های مشتریان، انتخاب برند کفش می باشد. همانطور که می دانید برخی تولید کنندگان هم تلاش دارند محصولاتی مشابه برند هایی که معروف هستند ایجاد کنند و با قیمتی بالا به بازار عرضه کنند و بفروشند.دقت داشته باشید که برای خریدی سرشار از رضایت و اطمینان، نیاز است به مراکز معتبر مراجعه کنید.به همین دلیل در این مطلب می خواهیم نکاتی برای خرید کفش طبی راحتی مردانه و مراکز آن به شما ارائه دهیم.

یک فروشگاه معتبر کفش مردانه چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که شنیده اید پاهای شما قلب دوم شما هستند انتخاب کفش خوب از دو لحاظ بسیار مهم است.

مورد اول اینکه انتخاب کفش مناسب و یا نامناسب به طور مستقیم به سلامت شما، ستون مهره های شما و زانوهای شما مرتبط است.بخش دیگری از کاربرد کفش ها به حوزه ی استایلینگ بر می گردد و این نکته که کفش یکی از اکسسوری های ویژه و مهم در استایل هر فرد است؛ این بخش از استایل به تنهایی می تواند تاثیرات بزرگی در نوع استایل شما به وجود بیاورد.همان طور که انتخاب مناسب باعث می شودکه استایل شما جذاب و تحسین برانگیز بشود، انتخاب یک کفش نامناسب هم می تواند باعث ایجاد ناهماهنگی و خارج شدن استایل شما از هارمونی مطلوب خودش بشود.

پس دقت داشته باشید که هر بار چه کفشی می خرید و این کفش را از چه فروشگاهی خریداری می کنید؟ و توجه داشته باشید که همانطور که به ظاهر کفش دقت می کنید، به کیفیت آن نیز توجه داشته باشید؛ مخصوصا اگر که به دنبال خریداری کفش راحتی مردانه ای باشید که از چرم اصل تولید شده باشد، حساسیت انتخاب شما باید بالا تر باشد.

از آنجا که کفش های چرم در بازار تنوع بالایی دارند ، خصوصیات یک فروشگاه چرم معتبر را می گوییم که بتوانید با خصوصیات آن آشنا شوید:

1.فروشگاهی را انتخاب کنید که همیشه از متریال با کیفیت استفاده کند .

2.فروشگاهی را انتخاب کنید که محصولاتش را تضمین کند؛ اینکه تا پای خود را از آن فروشگاه بیرون بگذارید، فروشگاه دیگر هیچگونه مسئولیتی در قبال محصولاتش نداشته باشد و نتواند مشتری ناراضی خود را آرام کند. این سبک فروش، همان طور که می دانید از قدیمی ترین و  غیر زیرکانه ترین مدل های فروش است.

3.اگر فروشگاهی رفته اید که چرم اصل می فروشد حتما شناسنامه ی چرم را دریافت کنید.

4.جلب نظر و احترام به مشتری یکی از مهمترین چیزهایی است که فروشگاه های معتبر مد نظر خودشان قرار می دهند و راهنمایی های مورد نیاز را هم در خصوص محصول خودشان به شما خواهند داشت.این فروشگاه ها همچنین به شما این حق را می دهند که شما محصولات را از نزدیک تست کنید و همچنین در حین خرید برخورد خوبی را از آنها می بینید.این ها کمترین انتظاراتی است که می توان از یک فروشگاه کفش داشت.

  1. منصف بودن در تعیین قیمت برای محصولات با کیفیت شان یکی از فاکتور های مهم برای شناخت فروشندگان معتبر است.

دقت داشته باشید که اگر آن فروشگاه نمایندگی معتبر یک برند چرم اصل باشد و محصولاتش را بی واسطه به شما برساند، احتمالا قیمت مناسب تری هم برای شما خواهد داشت.

  1. فروشگاه معتبر و مناسب، فروشگاهی است که دارای تنوع محصول بالا برای تمام سلیقه ها و نیاز مشتریان مختلف خودش می باشد.
  2. سفارشی سازی.در مواردی برخی از مشتریان کفش های چرم اصل تمایل دارند به سفارش کفش چرم خاصی بپردازند و مدل آن را از قبل خودشان تعیین کرده باشند.این امکانی است که برخی فروشندگان حرفه ای کفش چرم اصل برای مشتریان حساس خودشان فراهم کرده اند.
  3. خرید آنلاین یکی از بخش های مهم و ضروری در زندگی پیچیده ی امروزی است.مخصوصا در خصوص قشرهای جوانان دهه های 80 و 90 که بعضا اولویت آنها در خرید، به دلایل مختلف، خرید آنلاین است.ایجاد امکان خرید آنلاین و ارسال آن به شهر های مختلف کشور یکی از ضروریات برند های معتبر در این روز هاست.

 تولید ملی و یا اعتماد به اجناس خارجی؟

مورد بعدی که در خریدن کفش مردانه به وجود می آید این است که آیا بهتر است به تولیدات ملی در این امر اعتماد کنیم و یا تولیدات خارجی؟

در خصوص اینکه برخی برند های خارجی کیفیت فوق العاده ای دارند و این امر قابل انکار نیست اما با یک سرچ ساده در اینترنت متوجه می شوید که هنرمندان ایرانی زیادی هستند که به تولید کفش های چرم اصل می پردازند و بسیار به بالا بودن کیفیت این کفش ها و همچنین زیبایی آن ها در طراحی توجه می نمایند.

به دلیل وجود واسطه های زیادی که در رسیدن اجناس خارجی به کشور وجود دارد ورود آنها  هزینه های زیادی را در بر می گیرد، از این جهت است که اگر کفش ایرانی با کیفیتی را در بازار با یک قیمت خاص پیدا کنید، برای خرید کفشی خارجی با همان کیفیت، نیاز است که مبلغ بیشتری را بپردازید.

پس یکی از خوبی های خریداری کفش چرم ایرانی نسبت به چرم خارجی، صرف کردن مبلغ کمتری برای خرید محصولی با همان کیفیت است.

توانایی خرید آنلاین کفش چرم مردانه

در این روزها به دلیل اینکه تایم انسان ها محدود شده تمایل بیشتری دارند به اینکه برای جلوگیری از تلف شدن وقت و هزینه ی بیشتر به خریداری آنلاین کفش همچنین کفش راحتی مردان بپردازند.

حتی می توانیم بگوییم که خرید ه صورت آنلاین در حال سبقت گرفتن از خریدهای مرسوم حضوری شده است.

اگر شما هم یکی از طرفداران و خریداران مجازی و آنلاین هستید، نیاز است که برای انتخاب فروشگاه مجازی دقت بالایی داشته باشید.در ابتدا توجه داشته باشید که به طور جزئی اطلاعات هر محصول در کنار آن محصول درج شده باشد و در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر داشته باشید، پشتیبان های سایت شما را در خصوص سوالات خودتان در خصوص آن محصول و جزئیات مرتبط با آن راهنمایی کنند.اینکه شما امکان این را داشته باشید که محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید و محصولی که بیشتر مناسب و مورد علاقه ی خودتان است را انتخاب کنید.

پس از اینکه شما انتخاب خودتان را انجام دادید باید همکاران آن مجموعه بتوانند به طور دقیق محصول مورد درخواست شما را برایتان در بسته بندی درست و سر موقع برایتان ارسال کنند.

از جمله سایت های خرید آنلاین کفش مردانه مجموعه ی بزرگ شهرام طب می باشد که به طور مستمر تلاش می کند محصولات با کیفیت و راحت را برای مشتریان خود فراهم کند. برای اینکه خرید مطمئنی داشته باشید پیشنهاد می کنیم که سری به سایت شهرام طب بزنید، جزئیات محصولات را مطالعه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

خصوصیات کفش راحتی مردانه

کفش هایی که برای راحتی مردان طراحی می شود باید در عین راحت بودن سبک هم باشند و قابلیت این را داشته باشند که در حین پیاده روی و انجام کارهای مختلف مطمئن باشید که پاهای شما دچار آسیب نمی شوند.

به نظر شما تمامی کفش هایی که ظاهر راحتی دارند، کفش راحتی مناسبی برای مردان هستند؟ قطعاخیر. گاهی ممکن است برخی افراد گران ترین کفش ها را هم خریداری کنند ولی اگر آن کفش دقیقا متناسب پاهای آنها نباشد، به احتمال زیاد آسیب های زیادی را به پاها و زانوهای ایشان و بعضا کمر آنها بزند.این نکته به شما یادآوری می کند که به شدت به انتخاب کفش راحتی مردانه خود دقت داشته باشید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این مطلب به برخی ویژگی های مهم یک کفش مردانه اشاره می شود:

 

  1. کفشی که برای روزمره ی خود خریداری می کنید و می خواهید راحت باشد، باید دقیقا هم اندازه ی پای شما باشد.نه گشادتر و نه تنگ تر!

2.قالبی که کفش شما دارد باید از اصول استاندارد پیروی کرده باشد و با فرم پای شما تطابق داشته باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است به پای شما فشار وارد کند و باعث آزار و اذیت شما بشود.

3.متریال ای که در ساخت و تولید کفش شما استفاده می شود باید از بهترین مواد اولیه باشد، چرم رویه، کفی ها، زیره و یراق آلات.

  1. کفش مورد انتخاب شما باید منعطف باشد و در راه رفتن احساس سبکی داشته باشید.
  1. قابلیت تنفس در کفش وجود داشته باشد یعنی هوا رد و بدل بشود.این یکی از ویژگی های کفش چرم اصل می باشد.چرمی که طبیعی باشد منافذی دارد که باعث تردد هوا در کفش می شود.

چطور چرم اصل را بشناسیم؟

چرم اصل دارای کیفیت بالایی است و زیبا و با کیفیت است؛ از حیواناتی مثل شتر، گاو، گوسفند چرم تهیه می شود. پس یکی از با کیفیت ترین پارچه ها برای استفاده در تولید کفش، چرم های اصل هستند. البته متناسب با مزایایی که دارد از قیمت بالایی هم برخوردار است.

به همین دلیل برای اینکه بتوان محصولاتی را با قیمت کمتر تولید کرد نیاز امروزه ایجاب می کنید که از انواع مشابه چرم مصنوعی هم در تولیدات مختلف استفاده بشود این چرم های مصنوعی در کارخانه ها و با استفاده از مواد شیمیایی ساخته می شود.برای اینکه بتوانید چرم اصل را از مصنوعی تشخیص بدهید می توانید به نکات زیر توجه کنید:

*رویه ی براق و بافت منظم و صاف از ویژگی های چرم مصنوعی است و چرمی که اصل باشد سطحی مات دارد به همراه بافتی نامنظم و نچرال.

*سطح پشتی چرم اصل دارای پرز است در حالی که  سطح پشتی چرم مصنوعی شبیه پارچه بافت تارو پودی دارد.

*چرم های غیر طبیعی در صورتی که آب روی شان بریزد آب را به خود جذب نمی کنند در صورتی که چرم های اصل آب را به آهستگی جذب می کنند.

* اگر چرم مصنوعی در برابر حرارت قرار بگیرد به سرعت تغییر حالت می دهد ولی چرم طبیعی مقاومت بالایی در برابر گرما دارد.

صنعت فشن به مرور در حال پیشرفت است و همه ساله و در فصول مختلف مدل های جدیدی را در این صنعت شاهد هستیم و حتی شاهد ایجاد برند های جدیدی نیز هستیم.به همین دلیل انتخاب مناسب داشتن کار سختی است مخصوصا در زمانی که نمی شود به هر فروشگاه حقیقی و یا مجازی اعتماد کرد.سعی کنید همیشه از مراکز معتبر کفش خودتان را خریداری کنید.شهرام طب از بهترین و قدیمی ترین تولید کنندگان کفش در ایران است و محصولات آن کیفیت و راحتی زیادی دارد.پس با خیال راحت محصول دلخواهتان را از سایت شهرام طب خریداری کنید.

بازگشت به لیست