سبک زندگی

خصوصیات کفش راحتی مناسب خانم ها

همان طور که می دانید کفش های زنانه ی متفاوتی داریم و این کفش ها دنیایی از تنوع دارند.خانم ها هم اکثرا علاقمند هستند که کفش های جذاب وشیک بپوشند.همانطور که در جریان هستید مهمترین نکته در پوشیدن کفش، راحتی آن است و نه  زیبایی. پس توصیه می شود توامان که به زیباییی کفش هایتان دقت دارید به این نکته هم توجه داشته باشید که کفش راحتی را انتخاب کرده باشید.

کفش های راحتی نیز در انواع طرح ها ورنگ های متفاوت وجوددارند. اما نکته ی مهم  این است که نیاز است بدانیم چطور می توانیم یک کفش زنانه ی مناسب را انتخاب کنیم و  چه مواردی را باید رعایت کنیم؟ در ذیل این مطلب قرار است که ویژگی هایی برای انتخاب کفش راحتی زنانه برای شما ذکر کنیم.

توجه داشته باشید که انتخاب یک کفش راحتی و متناسب با استایل شما برای رفتن به رانینگ و پیاده روی های طولانی مدت و فعالیت هایی از این دست بسیار مهم است چرا که تاثیر غیر قابل انکار در سالم ماندن پاهای شما و زانوهایتان و در کل استایل و بدن شما دارد.پس با ما همراه باشید و نکات مهمی را مطالعه کنید.

خصوصیات یک کفش مناسب زنانه راحت:

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک کفش را خریداری کرده اید ولی بعد از آن پشیمان شده اید چراکه کفش به پای شما فشار وارد کرده و یا آسیب زده؛ مثلا دچار تاول یا خستگی شده باشید. در نتیجه دقت داشته که فقط توجه به ظاهر کفش ها کافی نیست بلکه باید مواردی را به یاد داشته باشید که بتوانید با توجه به آن معیار ها کفش مناسب و واقعا راحت را پیدا کنید.

معیار هایی برای تشخیص کفش راحتی زنانه که رضایت از خرید شما را بالا می برند:

سایز مناسب

حتما برای شما هم پیش آمده که از کفش خاصی خوشتان آمده ولی برای شما کمی بزرگتر یا کوچکتر است و فروشنده به شما پیشنهاد می کند که کفش را خریداری کنید چرا که این کفش جا باز می کند و یا اینکه اگر کفش به پای شما گشاد است با کفی مشکلتان حل می شود..شما در این موقعیت چه تصمیمی را درست می دانید؟

پیشنهاد مجله ی شهرام طب به شما این است که در این موقعیت از خریداری کفش سر باز بزنید و به دنبال کفشی بگردید که سایز پای شماست.هیچ کدام از راهکار های فروشنده برای شما کارساز نیست و در آینده باعث می شود که شما دچار آسیب هایی بشوید.

در نتیجه به خاطر بسپارید که کفشی خریداری کنید که کاملا سایز پای شما باشد.کفشی که تنگ است پای شما را دچار آسیب می کند.انگشتان و پنجه ی پای شما نباید داخل کفش تان تحت فشار باشند. و همچنین نباید پای شما در کفش تان لق بزند چرا که احتمال تاول زدن پای شما زیاد است و همچنین ممکن است باعث بشود نتوانید متعادل راه بروید.

متناسب بودن قالب

گاهی کفشی خریداری می کنید که سایز پای شماست اما در حین راه رفتن حس می کنید که با آن راحت نیستید و ممکن است پای شما را بزند. علت این امر آن است که هر کارخانه ی تولیدی کف، قالب های مختص به خود را دارد و ممکن است با دیگر قالب ها فرق داشته باشد، اغلب افرادی دچار این مشکل می شوند که پنجه ی پای آنها پهن تر از معمول یا کشیده تر است؛ اگر شما هم به همچین مشکلاتی برخورده اید پس حتما پیش از خرید کفش را بپوشید و چند قدم همانجا با آن راه بروید و اطمینان حاصل کنید که کاملا با پای ما متناسب است.

سنگین نبودن

وقتی برای خرید کفش روزمره تصمیم می گیرید به دنبال کفش هستید که بتوانید با آن اکثر محل های رفت  آمد خود را بروید و کارهای روزمره تان را به بهترین نحو انجام بدهید.شما می خواهیدبه راحتی به پیاده روی، خرید، گردش و ... بروید پس نیاز است که کفش شما سبک باشد تا بتوانید به راحتی حرکت کنید و مجبور نباشید که سنگینی کفش را تحمل کنید.اگر کفشی بپوشید که سنگین است پاهای شما خسته می شود و ممکن است توان راه رفتن از شما گرفته شود.بنابر این در هنگام خرید کفش سعی کنید به زیره ی کفش و جنس مواد به کار رفته در رویه ی کفش و تمامی مواردی که کفش از آن تشکیل می شود دقت فراوان داشته باشید.این مواد باید سبک باشند و همچنین مستحکم باشند.

استحکام و کیفیت کفش دیابتی

برای اکثر خانم ها اهمیت دارد که کفشی که خریداری می کنند مستحکم باشد و به سرعت تخریب نشود و به طور کلی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.چراکه برای کفش های شان هزینه های بالایی را متقبل می شوند و طبیعتا هر فردی دوست دارد که بتواند از وسیله ای که با مبلغ بالا خریداری کرده است استفاده ی طولانی مدتی داشته باشد و زود آسیب نبیند.اگر شما کفشی را انتخاب کنید که جنس مناسبی نداشته باشد ممکن است به زودی پاره بشود، پوسیده بشود و یا روی لایه های آن ترک بخورد و یا حتی زیره ی آن بشکند؛ پس بهتر است در وقت خرید محصولات مورد علاقه تان به این نکته هم توجه کنید که آن محصول از متریال مناسب آن کار ساخته شده باشد. از نظر برخی برای اینکه کف با کیفیتی خریداری کرده باشید بهتر استکه چرم طبیعی را انتخاب کنید که مقاومت و استحکام بالاتری دارد و می توانید سال ها آن را نزد خود داشته باشید و دیر تر خراب می شود.همانطور که اطلاع دارید چرم طبیعی از دباغی پوست حیوانات ساخته می شود و انواع آن متفاوت است.

در خرید کفش های چرم طبیعی به این نکته دقت داشته باشید که نیاز است با چرم و تشخیص انواع آن آشنا بشوید.مثلا اینکه چطور می توان تشخیص داد چرمی به خوبی دباغی شده و ضخامت مناسبی را برای آن نوع کفش دارد.

اگر قصد خرید چرم طبیعی را ندارید و تمایل دارید از کفش هایی که با متریال دیگری مثل چرم مصنوعی و یا پارچه ساخته شده اند کفش مناسب خودتان را انتخاب کنید، باز هم به این نکته توجه داشته باشید که محصولی با جنس خوب خریداری کنید و فروشگاه هایی معتبر برای این خرید پیدا کنید.

تعدادی از کفش های راحتی زنانه شهرام طب

کفش طبی زنانه 2097 سفید

575,000 تومان
این مدل به دلیل داشتن آستری از جنس پارچه لطیف پرز دار باعث شده پا به راحتی در کفش قرار گرفته و هنگام حرکت پا شما را از هرگونه شوک به دور نگه داشته و حس خوبی هنگام حرکت به شما منتقل میکند مناسب تمامی روز های سال و با گارانتی شهرام طب

کفش طبی زنانه 2051 قهوه ای

در صورت تمایل به خرید این محصول با ما تماس بگیرید
این مدل به دلیل داشتن زیره ای بسیار محکم باعث شده تا هنگام حرکت و پا شما دچار پیچش و یا درد در ناحیه کف پا نشود. کفش ۲۰۵۱ به دلیل داشتن آستری از جنس پارچه لطیف باعث شده پا به راحتی درون کفش قرار گرفته و هنگام استفاده از این محصول دچار زدگی در پا نشوید

کفش طبی زنانه 2068 مشکی

در صورت تمایل به خرید این محصول با ما تماس بگیرید
کفش طبی زنانه 2068 به دلیل پد موجود در پاشنه کفش مناسب برای افرادی است که خار پاشنه دارند.

کفش طبی زنانه 2087 مشکی

575,000 تومان
این مدل به دلیل داشتن زیره محکم و دوختی بسیار قوی باعث شده هنگام اصابت کفش به زمین زیره کفش به مرور زمان دچار ساییدگی نشده و ظاهر کفش از دست نرود. و به دلیل ظاهری زیبا باعث شده تا شما عزیزان بتوانید در مراسم های رسمی و غیر رسمی خود از آن استفاده کنید.

انعطاف پذیری در کفش مناسب شما

تصور کنید بدون کفش یا صندل بر روی فرش راه می روید، انعطاف پاها را به هنگام راه رفتن روی فرش در نظر بگیرید، کفش مناسب نباید این انعطاف پاها را از بین ببرد و فشاری به پا وارد کند.کفش شما باید حالت اصلی پا در راه رفتن را حفظ کند و تغیر حالتی به پا ندهد.

اگر کفشی را انتخاب کنید که خشک باشد به مرور زمان باعث می شود پاهای شما صاف و بدون حرکت بماند و به بخش هایی از زانوهای شما و ساق پلا ی شما آسیب برسد.وقت زانو و ساق شما آسیب ببیند ممکن است منجر شود به مسائل زیادی از جمله: در در ناحیه ی ساق پا، زانو درد،  درد و فشار در کمر و در مواردی میخچه.حتما شما هم بارها در حین خرید کفش دیده اید که برخی افراد کفش را به دست می گیرند و زیره ی کفش را به سمت بالا تا می کنند؛ این کاری است مناسب برای تشخیص انعطاف پذیری کفشی که می خواهند خریداری کنند.

تنفس پاهای شما

احتمالا شما هم شنیده باشید که پاها به این نیاز دارند که در معرض تنفس باشند.اگر هوای تازه به پاهای شما نرسد باعث می شود که پاها عرق کنند و یا بو بگیرند.به نظر نمی رسد که این اتفاق برای شما و یا برای اطرافیانتان خوشایند باشد.اما لازم است بدانید که مشکلاتی دیگری هم در اثر این اتفاق برای شما پیش خواهد آمد مثلا مسائل پوستی از قبیل قارچ های پوستی و یا ایجاد عفونت بین انگشتانتان و یا زیر ناخن های شما.

این مشکلات از جمله چیزهایی است که بهتر است در انتاب کفش راحتی زنانه رعایت بشوند مخصوصا در روزهایی که هوا گرم می شود و احتمال آسیب های بعدی را بالا می برد پس لطفا از این ویژگی در انتخاب کفش غافل نشوید.

چه نوع پاشنه ای مناسب است؟

در انتخاب کفش نیاز است که حتما به زیره ی کفش هایتان نی توجه داشته باشید.دقت کنید که کفش انتخابی شما، دارای زیره ی تخت است و یا زیره ی پاشنه دار. کفش های تخت (البته نه کاملا تخت) کفش های راحت تر و انعطاف پذیر تری هستند اما متاسفانه خانم ها بیشتر به دنبال کفش های پاشنه دار هستند.اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که به شدت به کفش های پاشنه دار علاقمند هستید بهتر است که به سراغ پاشنه های کوتاه تر بروید و به این نکته توجه داشته باشید که پاشنه هایی که غیر استاندارد و بی رویه بلند هستنداحتمال باعث ایجاد پادرد و کمردرد خواهند شد.و یادتان باشد که کفشی با متریال با  کیفیت و منعطف خریداری کنید.

در سرما و گرما

یکی از انتظارات ما از کفش مناسب این است که پای مارا از سرما و گرما حفظ کند.پس نیاز داریم که با توجه به فصلی که در آن هستیم و آب و هوای آن کفشی مناسب و راحت برای خود انتخاب نماییم.توجه داشته باشید که در هنگام این خرید، محصولی را انتخاب کنید که در بخش زیره ی خود، عایق حرارتی مناسبی در برابر سرما و گرما و برف و باران  داشته باشد.

زیبایی و جذابیت

قطعا اولویت اول ما در خرید کفش، جنس و مرغوبیت این کالا است اما مهم است که به ظاهر کفش هم دقت داشته باشیم.

در پایان

کفش های راحتی معمولا پرکاربردترین کفش های آقایان و خانم ها هستند.اما از ظاهر آنها نمی توانیم پی ببریم که کفشی مناسب و با کیفیت است یا خیر.در این مطلب سعی کردیم معیار های لازم برای تشخیص این مهم را به شما توضیح بدهیم.شهرام طب تلاش می کند با ارائه ی برترین کیفیت در محصولات، به راحتی و سلامتی ما بیاندیشد همین امر باعث شده تا مشتریان شهرام طب با یک بار استفاده از این محصولات به مشتریان همیشگی ما تبدیل شوند.

بازگشت به لیست