مقدمه:

امروزه با پیشرفت تکنولوژی رویکرد بسیاری از تولید کنندگان صنعت تن پوش با توجه به حجم تقاضای موجود به سوی فراوانی و سرعت تولید سوق پیدا کرده است، که اغلب این رویکرد منجر به تلف شدن کمیت و کیفیت محصول می‌گردد.

صنعت کفش و مصنوعات آن نیز از این قائله مستثنی نیست، اما قربانی نمودن سلامت و راحتی مصرف کننده برای فروش و کسب درآمد بیشتر جدا از بعد معنوی آن منجر به نابودی یک نام تجاری و سلب اعتماد عمومی می‌گردد که دلیل آن را می توان بی تجربکی و ریشه دار نبودن یک نام تجاری متصور کرد.

امروزه هزینه‌های ایجاد یک برند معتبر با توجه به کثرت تولید کنندگان، بیشتر از قبل شده است، چراکه یک برند معتبر به پشتوانه تجربیات کسب شده خود، محبوب خاطر مخاطب خود می‌گردد.

 

ساختار فنی:

شرکت شهرام طب با توجه به رسالت و ماهیت محصولی خود ازابتدای حضور در بازار کفش و صندل طبی سعی در برطرف نمودن بی‌اعتمادی موجود در ذهن مشتریان ارجمند این حوزه شده و بر این اساس با استفاده از طی مراحل فنی و تخصصی از استانداردهای لازم تولید و تأییدیه‌های اطباء متخصص ارتوپد استفاده نموده است.

روند تولید در این شرکت کاملا حرفه‌ای بوده و تمامی استانداردهای لازم در مراحل خرید مواد اولیه، فرآوری مواد، طراحی مدل، قالب سازی، برشکاری، دوخت دستی، مونتاژ، کنترل کیفی، بسته بندی متمایز، عرضه و خدمات پس از فروش در آن بطور مستمر و کامل رعایت می گردد.

ساختار سازمانی:

شرکت شهرام طب همواره سعی نموده با وجود تکنولوژیک شدن صنعت با حفظ ساختار تولید سنتی با افزایش پیمانکاران، تولید خود را افزایش دهد تا جوابگوی نیازهای جامعه و سهم حداکثری بازار باشد.گرچه سهم ما از کل بازار کفش و صندل در حوزه عمومی بالغ بر ۱ درصد است اما حرف های زیادی در حوزه طبی کشور برای گفتن داریم و بر این باوریم زیرساخت های لازم را ( با جذب سرمایه‌های مشترک) توانایی ایجاد یک بنگاه تولید، اقتصادی قدرتمند در بخش خصوصی کشور را داریم. ضمن اینکه در این مدت با تجهیز خود به نیروهای توانمند در بدنه اصلی سهم بزرگی را در اشتغالزایی و استفاده از نیروی کار ایرانی برداشته ایم.

هم اکنون نیروهای کارآزموده این شرکت بصورت مداوم درمعرض کسب تجربه و آموزش‌های آکادمیک در حوزه فعالیت های تولید، بازاریابی، فروش و … با استفاده از صاحب نظران و مشاوران این شرکت قرار داشته که این امر خود سهم عمده ای در ترقی پرسنل و در نهایت نام شهرام طب دارد.

چشم انداز :

شرکت شهرام طب معتقد است با توجه به روند رو به رشد خود در آینده‌ای نزدیک با جذب سرمایه های مشترک لازم توانایی سهم حداکثری را در بازار داخلی و تا مدت کوتاه چند ساله آماده حضور در بازارهای خارجی دارا باشد.بازارهای هدف این شرکت در وهله اول کشورهای خاور میانه و در مراحل بعد اروپای شرقی، کانادا و در نهایت گستره بیشتری از پهنه قاره آمریکا خواهد بود.

 

با آروزی سلامت و راحتی شما

احمد کوپائی

مدیریت شهرام طب